Tetamu Kehormat...

December 12, 2010

Maka, Betullah Nik Aziz Tenat?

Sebelum ini heboh, kononnya portal Pro-Kerajaan memfitnah Nik Aziz, yang didakwa sedang tenat kerana mengalami sakit belakang (pinggang). Harakah berhempas pulas mempertahankan bahawa Nik Aziz sememang sihat waalfiat. Tetapi, hidup ini kita tidak boleh menipu 24 jam. Nah! baca laporan Bernama di bawah ini :

KOTA BARU, 12 Dis − Menteri Besar Kelantan Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat kini menjalani rawatan di Hospital Universiti Sains Malaysia (HUSM) Kubang Kerian kerana masalah pinggang. Anaknya Nik Omar berkata Murysidul Am PAS itu dirawat di hospital itu sejak Jumaat lepas setelah dinasihatkan pakar perubatan pada Rabu.

“Ayah saya telah menjalani pemeriksaan untuk pinggangnya dan atas nasihat doktor dia menjalankan pemeriksaan terperinci. “Saya tidak tahu bila ayah akan dibenarkan keluar,” katanya kepada pemberita, di sini hari ini. Nik Omar berkata masalah pinggang itu dihidapi ayahnya sejak sekian lama selepas terjatuh dari kuda. Menteri Besar Kelantan berusia 79 tahun itu dilaporkan berada dalam keadaan baik. − Bernama

19 comments:

blogenstarz said...

Hussss Semangat
Kerana Pendedahan Wikileaks agaknya
berkaitan Anwar !

armin yosh said...

aper la...psl benda ni pon nk kecoh2 gk ker???

Moga tuan guru cepat sembuh. Terasa amat sayang sekali utk kehilangn beliau.

Muhammad Azli Shukri said...

sekarang sudah ada wikileaks, mudah, pantas dan telus...

Anonymous said...

Jatuh dari Kuda ??????

hukuman dari Allah kepada puak-puak pas yang fitnah Tun M jatuh Kuda kot.

apa lagi yang belum terbalik kepada pas ni ye, kita tunggu je lah

hafiz said...

semoga cepat sembuh..
maybe tampuk kedudukan MB dapat dapat diserahakan kepada mereka yang lebih muda dan sihat..TGNA wajar diberi peluang berehat

Wake UP! said...

Awat sakit pinggang? Tulah. Dah tua nak mampus jangan berbini banyak.

Nanti tak terlayan sebab dah tua nak mampus.

Anonymous said...

Rasanya Nik Aziz boleh jadi MB Kelantan lagi 30 tahun.

Sebabnya tak ada orang nak ganti. Begitu sekali ketandusan pemimpin PAS. Kesian.

Layari Srikandi7.blogspot.com. Tengah hot sekarang.

Anonymous said...

n.ajis kena hidup lama lagi, ramai anak-anak ahlipas belum pangkah bulan lagi. takut nanti keluar fatwa baru, pangkah bulan tak masuk sorga. mau menangis mak bapak, pasal anak susah nak masuk sorga sebab dok mencaci, menfitnah, memaki hamun dan sebagainya yang sealiran dengannya. so kalau n.ajis terus hidup, sorga dalam fikiran, tak perlu pun buat pahala.... susau=susah ajer, senang cerita pangkah bulan. roket dan mata lebam belum tentu sorga, tak keluar ayat dari n.ajis lagi, harap hidup lagi sampai pru 13, boleh keluar fatwa baru. tungguuuu

Groom said...

Kalau Sultan Kelantan boleh ditukar dengan alasan kesihatan baginda yg tidak mengizinkan, maka sepatutnya Nik Aziz juga perlu ditukar...

Anonymous said...

tu lah budak PAS ni, yg dah tak larat tu pun nak dipapah lagi, tok guru tu perlu rehat jgn ikut nafsu, perjalanan dah sampai kat hujung, tak payah lah terheggeh2 lagi, biarlah budak2 muda tu buat kerja pulak, macam tak de orang lain lagi

Anonymous said...

Pemimpin pemimpin pas kelantan dan peringkat pusat tidak berani menegur Nik Aziz supaya berundur kerana ini akan menjeaskan pas itu sendiri kerana kebelakangan ini NIk Aziz sudah terlalu uzur untuk meneruskan tugas tugas sebagai MB Siapa dari kalangan pemimpin pas berani memujuk Nik Aziz berundur aku ingat saorang pun tak berani takut Nik Aziz doa pecah perut dia lah racun dia lah penawar.

Anuar Zain said...

bro, wikileaks telus eh? aku pegang kata2 hg ni eh..kita sama2 tggu pulak kisah najis dgn lendir mongolia tu..ms tu aku nk ko tulis jugak benda yg sama k..ingat kata2 aku ni eh.

Zek said...

Lebih 20 tahun jadi MB satu masjid pun tak buat. Hebat sungguh.

Junjungan besar kita Nabi Muhammad SAW apabila berhijrah ke Madinah yang pertama baginda dirikan ialah masjid.

Tun Dr. Mahathir juga telah mengikuti contoh nabi Muhammad SAW dengan mendirikan Masjid Putrajaya apabila bandaraya itu dibina.

Fikir-fikirlah.

Zek said...

PAS ditolak oleh orang Melayu kerana bekerjasama dengan DAP dan PKR. PAS korbankan dasar perjuangannya demi memelihara rakan yang tidak terima Islam.

DAP yang anti Islam dan anti Melayu dijadikan sahabat. Aku tak dapat lupa sumpah Karpal Singh 'LANGKAH MAYAT SAYA SEBELUM SEBELUM NAK LAKSANA UNDANG-UNDANG ISLAM.

Fikir-fikirlah.

Anonymous said...

teringat lagi kisah lama dimana nik aziz kata tunM mahafiraun sbb jadi PM sampai mati.
tetiba tunM berenti, dan nik aziz terus jadi MB sampai tenat. Kalau dia jadi MB sampai mati, nanti betul la tuhan bayar 'cash' sama dia. Sebiji macam Firaun pegang jawatan sampai mati.

Muhammad Azli Shukri said...

terima kasih komen tuan2

Anonymous said...

dalam ulasan tajuk ni x pun mencerikatan tentang TENAT...

Muhammad Azli Shukri said...

bukankah tajuk itu ada tanda soal?

goodlistener said...

Kalau ante dah sembuh nanti ana harap ante duk je kat pulau indah tu, buat amal byk2, doa byk2 dan jgn lupa bertaubat byk2. Ana rasa ante byk cakap merapu je, jgn nanti puak umno kata ante nyanyok dah...cam tun cakap tempohari. ante dah tua, hal dunia ni beri kat orge muda buet keje.....nasihat ambo minta ante jgn komen apo2 sbb apa ante goyok merapu je....tolong ingat nasihat ambo