Tetamu Kehormat...

October 6, 2010

Kes Liwat Terbaru Anwar Ibrahim : Ada Rakaman VCD?


Kes Liwat Terbaru Anwar Ibrahim
Ada Rakaman VCD?

Pendedahan terkini berhubung isu panas yang melibatkan mangsa liwat terbaru Anwar Ibrahim bernama Rahimi Osman yang juga merupakan Pegawai Khas beliau - semakin panas dan memanaskan. Terdapat usaha mengganggu sidang media Rahimi Osman petang tadi, sekali gus sidang media tersebut terpaksa dibatalkan. Saya tidak mahu mengupas berkenaan laporan polis yang telah dibuat oleh Rahimi Osman jam 2.00 petang tadi, yang mahu saya kupas hanya satu iaitu, jawapan yang bakal dinyatakan oleh para juak dan pencacai Anwar Ibrahim untuk membelanya, antara jawapan mereka untuk menafikan laporan polis tersebut adalah seperti berikut :

1. Skrip baru UMNO/BN alihkan perhatian masyarakat terhadap
janji-janji mereka di Manek Urai.

2. Mengapa baru sekarang Rahimi Osman mahu mendedahkan perkara ini?

3. Konspirasi peringkat tertinggi pemimpin BN/UMNO untuk memastikan Anwar disumbat ke penjara, setelah "kononnya, kes Saiful Bukhari telah gagal mengheret Anwar ke penjara"

4. Anwar akan mendakwa ini merupakan pembohongan dan fitnah untuk mengaibkan beliau dan keluarganya.

6. Para penyokong fanatik Anwar akan tetap mendakwa Rahimi Osman dipaksa untuk mengaku dan dibayar oleh pihak tertentu untuk mengaib Anwar Ibrahim

7. Tidak mustahil, para penyokong Anwar akan mendesak agar Rahimi Osman melakukan sumpah Mubahalah bagi membukti bahawa dia berada di pihak yang benar.

8. Para pemimpin PAS, terutamanya Mahfuz Omar akan mempertahankan Anwar Ibrahim dengan membuat pelbagai kenyataan, antara soalan yang berbunyi, "Mengapa baru sekarang baru diliwat?, Ada cubaan untuk mengalihkan perhatian rakyat terhadap krisis dalaman yang sedang dialami oleh BN/UMNO."

9. Nik Aziz juga, InsyaAllah akan membela Anwar Ibrahim.

10. Akan tersiar bukti-bukti palsu, kononnya Rahimi Osman telah bertemu dengan Perdana Menteri sebelum membuat laporan dan sidang media.

Saya yakin dan percaya, kebenaran semakin hampir untuk Anwar Ibrahim, dan penjara semakin menggamit kepada beliau. Kita tunggu tidak lama lagi akan muncul bukti yang semakin nyata dan yakin berupa VCD atau Video yang menjawab segala-galanya. Bahkan, kita tunggu juga, InsyaAllah, sumpah Mubahalah yang bakal dilakukan oleh Rahimi Osman tidak lama lagi.

10 comments:

Anonymous said...

muka mamat ni has nothing to offer to be sodomized as compared to sayfool's. as a sodomiser, face have value too. not only lubang buntut. gigi jarang heavy smoker certainly is not a good choice.

Anonymous said...

woiyooo..anon kau seorang peliwat tegar ke....

aku pedulik apa

Anonymous said...

nik aziz akan keluarkan fatwa utk bela anwar bro... dont worry. ahli2 syurga pas akan akan terus angguk sampai cecah dagu ke tanah.

rais

zackyuell said...

kalau ada rakaman VCD pun org2 PKR takkan percaya..sbb diorang akan kata tu UMNO le punya kerja tu...

saya rasa le kalau diorang tgk 'live' depan mata diorang pun dia akan cakap 'ni mesti konspirasi UMNO'

blogenstarz said...

Mereka juga akan mengatakan bahawa ini adalah salah satu isu mengalihkan perhatian rakyat terhadap PRK DUN GALAS......

Muhammad Azli Shukri said...

mereka tetap tak akan percaya

Wak Jengkol said...

Salam..

Blog tuan wak dah pautkan juga..terima kasih sudi pautkan blog wak yg tak seberapa di blog hebat ni..Salam perjungan.

Mohon copy gambr jambu anuwar..hehehe

Esperalzi said...

Kes Rahimi Osman ni memang panas. Biasanyer dalam kes liwat meliwat ni, bahagian yg paling terasa panas ialah bahagian ponggong...

Anonymous said...

tak payah la nak fitnah org klau bukti xde..ada saksi 4 org tu ke yang islam ajar..jgn nak dengar ckp org..fitnah itu lebih besar dosa dari membunuh..dunia akhir zaman..fitnah sana sini..astagfirullah

Anonymous said...

biarlah pembangkang memerintah plak..tgk je perubahan yang diaorg mampu buat..tgk kelantan,kedah,selangor dan pulau pinang..mcm2 ada..korang sokong BN apa dapt..harga brg naik..myk naik..x bleh pikir lg ke? alasan harga brg dunia naik..klau pandai urus harta negara xkan jd mcm tu..mengkayakan kroni2 depa semua..mbela rakyat ke tu..korang x bleh pikir ke? belajar je pandai masuk u tp BODOH x bleh nak ajr..