Tetamu Kehormat...

August 5, 2010

Kalaulah Ini Projek Kerajaan BN/UMNO : Confirm Jadi Kafir...


Tahniah Mursyidul Am PAS

Kalaulah kerajaan BN/UMNO yang punya projek nie...confirm esok atau lusa..dah kena kutuk dan caci maki oleh blogger PAS dan pemimpin-pemimpin PAS. Tapi bila Tok Guru punya projek..macam-macam alasan diberi...kepelbagaian agama la..Islam tidak larang penganut lain buat tokong la...apa-apa pun tahniah kepada Nik Aziz dan Serambi Mekah...dah tak ada projek lain ke nak tarik minat pelancong datang ke Kelantan?

12 comments:

Tinta Emas said...

biasalah bang..orang pas ni munafik..kalau orang lain dimarahnya..tapi kalau sendiri buat tak mengapa.

Anonymous said...

si nik najis tu memang munafik tegar...Pencacai dia pulak munafik ikutan!!!!

Negeri Kelantan Darul Budha...kesian orang kelantan marhaen kena tipu oleh nicol ajis.

Anonymous said...

Welcome to berhala state aka mekah zaman sebelum islam, org pas suka kat patung banyak2 ke.

nak buat masjid kena tol banyak susah loh.

a ali /46sekupang said...

Azli jangan marah sebab kitab mereka kata ok boleh,tetapi bila UMNO buat yang tak boleh tu tak rujuk kitab mereka.yang eloknya mereka ini pi jemput ayah pin mai rasmi nanti sama dengan batu cave.sesat lagi meyesatkan.

Satu Melayu said...

terang2 salah.. mmg rasulullah pun bagi kebebasan agama tp xpulak dia benorkan org kapir ni suke2 je bina anut anutan diorg tu sesuka hati.. Membina berhala patung sebegitu mmg menghina Islam haihh..

Ya Allah Sejahterakanlah M'sia ini amin

http://sa-melayu.blogspot.com/

Anonymous said...

UMNO komunis weiii!!! bukan nyer DAP.


http://www.themalaysianinsider.com/malaysia/article/umno-china-communists-to-swap-youth-leaders/

Anonymous said...

apalah nak jadi dengan nik ajis ni
makin lama makin teruk cara fikirnya. patung budha tu di harapkan dapat tarik pelancong ramai-ramai datang ke kelantan nampak gaya tak seiring la dengan gelaran kelantan serambi mekah. cakap tak serupa bikin betul la pok nik ajis ni

Anonymous said...

klau pr perintah m'sia x tau la apa jadi

headbomb said...

tulah pas tuan2.. kalau diaorang buat.. alasan ei ini menunjukkan islam cara pas adalah adil.. kalau umno mau dia kata adalah kafir bagi org islam membenarkan berhala.. bla bla.. PAS BASTARD.. SERIUS..

Anonymous said...

Tugu Negara bagi memperingati pahlawan negara disuruh robohkan. Yg dia bt patung sebesar alam tak sekuman pn disalahkan.

Anonymous said...

agak2 korang kalau patung kat batu caves dirobohkan tak kalau pas memerintah?? hahahaha jawapan dah pasti korang tau kan sbb pas kini berlumba2 untuk bina n tunjuk diorang bebas dalam beragama. cam mana nak tegakan islam jika negeri KELANTAN jugak penuh dengan berhala2!!!!.....

pacat

Muhammad Azli Shukri said...

blog tuan2 semua sudah dilink...